Інформація про оплату та доставку
Доставка
Доставка по регіонах України здійснюється транспортною компанією «Нова Пошта» за попередньою оплатою або післяплатою. Можлива кур'єрська доставка додому від транспортної компанії «Нова Пошта». Відправка замовлень здійснюється з міст Харків, Дніпро, Львів, Лісогора, Боярка, Говтвянчик щодня, крім неділі та святкових днів.
Термін доставки товару покупцю від 1 до 3 днів. З часом доставки можна ознайомитись на офіційному сайті перевізника https://novaposhta.ua.
Ціни на сайті завжди актуальні. Наш менеджер допоможе Вам зорієнтуватись щодо термінів доставки замовлення.
Для міжнародних відправлень вартість доставки розраховується індивідуально у відділенні. Вона залежить від розмірів пакунка, його ваги та країни призначення.
Безкоштовна доставка від 2000 грн.
Оплата
- На картку ПриватБанку або Монобанку Ви можете перерахувати гроші через моб. додаток, у будь-якому відділенні банку чи терміналі. У разі вибору цього способу Вам будуть надані реквізити платежу смс-повідомленням на вказаний у замовленні номер телефону.
- Можете скористатись сервісом онлайн оплати Liqpay чи Monobank або запросити посилання на оплату.
- Готівкова оплата – при отриманні товару на складі відділення «Нової Пошти» (накладений платіж) або готівковий розрахунок із кур'єром.
- Покупка частинами - сплачуйте частинами за допомогою сервісу "Покупка частинами Monobank" без комісії та переплат.
Увага! Мінімальна сума товарів в замовленні на сайті – 200 грн.
Гарантія якості
Ми працюємо тільки з офіційними постачальниками, що гарантує Вам високу якість товару, а також повну безпеку при дотриманні правил експлуатації. На всю продукцію є гігієнічні висновки державної санітарно-епідеміологічної служби.
Чек
Чек відправляється в електронному вигляді на вказану пошту, також Ви можете запросити його у менеджера.
Умови повернення та обміну
Повернення товарів (інтимних іграшок, косметики, лубрикантів та спідньої білизни) належної якості відповідно до Постанови Кабінету Міністрів №172 від 19.03.1994 року не здійснюється.
Що потрібно зробити покупцеві, якщо ви отримали товар неналежної якості?
Потрібно зв'язатися з менеджером за телефоном +380980609090 (Viber) та надати фото або відеофіксацію проблеми товару.
Після цього Ви отримаєте інструкцію від менеджера, як діяти далі.
За який термін вирішуються питання з товарами неналежної якості?
Діагностика товару проводиться представниками виробника товару протягом 14 днів. У разі, якщо брак підтверджено, проводиться заміна товару на новий.